انجمن علمی ادیان و عرفان تطبیقی دانشگاه فردوسی مشهد

وبلاگ مذکور در جهت اشنایی با رشته ادیان و عرفان تطبیقی ارائه شده است

انجمن علمی ادیان و عرفان تطبیقی دانشگاه فردوسی مشهد

وبلاگ مذکور در جهت اشنایی با رشته ادیان و عرفان تطبیقی ارائه شده است

وظیفه یک دانشجو

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا صاحب الزمان(ع)

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته


با سلام . صحبتی کوتاه با دانشجویان داشتیم ; در دوره ای قرار داریم که معروف به دوره اخرالزمان است . دوره ای که در اکثریت مردم به دنبال فضیلت های پوشالی دنیوی هستند. به دنبال پول,مقام, شهرت و هر چیز مادی دیگر. اما این وضع تعجب اور نیست از این جهت که انرا به ما وعده داده اند ;ولی چیزی که جالب است در این دوره مسئله دانشجویان است . برخی از دانشجویان این دوره زمانه نیز فقط دیدگاهشان شده است نمره , درس سر کلاس , و مدرک .


https://tse1.mm.bing.net/th?&id=JN.1wb2gNtnpDcjfP1YWYwxGA&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

غافل از این هستند که قرار است زمینه سازان ظهور لقب بگیرند , غافل از این هستند که چشمانی خسته در نگاه اول به خدا است و بعد از ان به دستان این جوانان دلیر که در دانشگاه ها مشغول به کار هستند; برخی نیز می گویند رشته ما که اخر و عاقبت ندارد و بی کاریم و این عافت و نتیجه نداشتن نگاه مهدوی است . انسان اگر خودش را مسئول زمینه سازی ظهور بداند, دیگر برایش مهم نیست که در کجاس و فقط دوست دارد در هر جا هست , شروع کند به یاری حضرت مهدی علیه السلام و با این هدف زندگی اش رنگ و روی خدایی- مهدوی می گیرد و این یعنی رسیدن به هدفی مقدس.


در کلامی کوتاه دانشجوی امروز باید در جهت رسیدن به هدف مهدوی خود ورای کلاس حرکت کند و به دنبال دانش باشد تا دانشجو لقب بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.